Duhovni Menadžment

Duhovni Menadžment

nedjelja, 3. travnja 2011.

Dobrodošli, Welcome, Benvenuti, Willkommen, مرحبا بكم

 Na ovom blogu bavit ćemo se temama iz modernog menadžmenta i prodaje, te pokušati objasniti svaki pojam ponaosob i pronaći poveznice i zanimljivosti koje označavaju ovo nadasve široko i bogato područje današnjeg poslovanja. Promatrat ćemo ove pojmove kroz njihove povijesne aspekte, utjecaje na naš svakodnevni život i dobro se zabaviti. Nastojat ćemo ne opterećivati čitatelje pompoznim citiranjem definicija i učiniti razumljivijim i prihvatljivijim svijet suvremenog poslovanja. Neka ovo bude jedan nov pristup sagledavanju činjenica i dobra podloga motivaciji mladih ljudi i svih onih koji se takvima osjećaju da na menadžment i prodaju ne gledaju kao na nešto apstraktno, suhoparno i isključivo usmjereno konzumerizmu. Sve ljudske djelatnosti oslanjaju se na ljude, njihovu energiju, inteligenciju, polet i ideje. Pogotovu menadžment i prodaja. A dubina ljudske kreativnosti, želje za samoostvarenjem i znanjem neizmjerno je duboka. Potječe od samih, maglovitih rubova nastanka civilizacije. Ipak, još uvijek traje utrka za otkrivanjem novih obzora u svakom području ljudskog djelovanja, a pogotovu u sagledavanju našeg unutarnjeg bića. I neće nikada prestati. Neka i ovaj blog bude obilježje ovih procesa, neka otvori naša srca i umove nekim starim i nekim novim idejama. Uvijek ima novih obala koje treba otkriti, čak i u dobro dokumentiranim i istraženim područjima. Krenimo zajedno.
Na slici: Kristofor Kolumbo, 12.10.1492. 2:00 iskrcava se na otoku koji naziva San Salvador ("Sveti Spasitelj") iako točan položaj iskrcavanja niti do danas nije precizno utvrđen. Santa Marija, Pinta i Nina napokon pronalaze spasonosnu obalu nakon dva i pol mjeseca plovidbe tada neistraženim Atlantikom u potrazi za zapadnim putem u Indiju.

Broj komentara: 18:

  1. Predrasuda ili ponos?
    Mislim da tu nema dvojbe barem ne za mene-svakako ponos!
    Ponos-na samog sebe,na uspijeh u onome što radimo bez obzira koje zanimanje to bilo,pa tako i prodavač.
    Predrasuda-da u oku ,srcu i razmišljanju kupca!
    Sumnja u samog sebe=da li sam ispravno postupio,da li mi je to baš bilo potrebno,koliko dugo će me to što sam kupio činiti sretnim i zadovoljnim,žalim li zbog potrošenog novca......
    Što je na kraju krajeva "mislio" taj neandertalac?Kog se vraga baš sad taj pojavio s tim biserom?
    Možda je zadovoljio želju drage i potrebu za produljenjem vrste,ali sigurno je žalio za svojim nožem koji mu je bio oruđe i oružje za preživljavanje.Možda on nije bio sretan?Za to je okrivio "prodavača".Svima nam je najdraža ona stara izreka da je netko drugi kriv-Muko moja prijeđi na drugoga.
    I danas,nama nisu krivi trgovački lanci,sjajne trgovine,moderni časopisi,TV,internet...koji nam govore, zapravo nam sugeriraju kako bi trebali živjeti,izgledati,gdje putovati,sto je in-out...
    Krivi smo si sami sto smo vođeni srcem,nesvjesni svoje svijesti,umjesto vođeni zdravim razumom da smo zastali i razmislili u datom trenutku koliko nam je to što kupujemo zaista potrebno,koliko dugo ćemo se zbog tog osjećati sretni i zadovoljni,imamo li uopće dovoljno sredstava...
    Ne, mi hipnotizirani kupujemo da bi ispunili neke potrebe zadane standardima društva u kojem živimo,bez obzira bile one loše ili dobre.Krivci toga su nam svi samo ne mi sami,svi i sve što nešto nudi i prodaje.I tako u krug jer i sami mijenjamo svoj rad za nekakvu novčanu nagradu za obavljen posao...i sami smo trgovci-prodavači.
    Volimo li kada nas krive za nešto?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, taj jadni neandertalac! Nije se baš puno promijenio do danas, zar ne? No, mi se moramo mijenjati! Moramo vratiti prodaji časno mjesto koje joj po pravu pripada. Zadovoljstvo kupca, ispunjavanje njegovih potreba, moraju oduzeti mjesto hipnotizmu mass medija. Zato ih i moramo individualizirati, da se ne bi osjećali slijepim sljedbenikom društveno postavljenih standarda.

    OdgovoriIzbriši
  3. cit: "Sve ljudske djelatnosti oslanjaju se na ljude, njihovu energiju, inteligenciju, polet i ideje..."

    DA, to bi trebalo biti tako.
    Samo...pitanje je li tako zaista i u stvarnom poslovnom životu... i dolaze li pojedinci prepuni ideja i inteligencije stvarno do izražaja?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja mislim da za mene i nema neki veliki predrasuda, i svakako da mi je ponos uvjek na prvom mjestu kako u životu tako i na poslu! I također se slažem sa Alanom ljudi puni poleta, ambicija,ideja, intelegentni ljudi ne dolaze uvjek do izražaja!Zato treba podbit sve predrasude i krenut naprjed sa novim idejama, puni ponosa na ono što radite i volite!

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast!
    Slikovito opisana tema.Obožavam takav način izražavanja.
    O moj Bože evo teme o ljubavi!
    O onome što gradi čovječanstvo. Tko voli a u isto vrijeme je i iskren,ranjiv je.
    Ali onaj koji razmišlja odnosno planira na duže staze u privatnom ili poslovnom životu, mora ići tim putem.
    Jednostavno iz razloga što ljubav i iskrenost nikada ne gube na vrijednosti.
    Možemo imati i negativno mišljenje o našem društvu ali sam sigurna da će uvijek netko znati prepoznati naše vrijednosti i pronaći način kako te iste "iskoristiti".

    OdgovoriIzbriši
  6. Kratak, sažet uvod. Sve rečeno u par rečenica, to je najbolja motivacija da ljudi pročitaju tekst. Ako je nešto predugo odmah postaje i predosadno.

    OdgovoriIzbriši
  7. "Sve ljudske djelatnosti oslanjaju se na ljude" - ma ne samo ljudske, SVE se oslanja na ljude i ovisi isključivo o čovjeku. Čovjek može dati upravo onoliko koliko se od njega traži - ustvari: koliko on od sebe traži.
    Da li to možemo precrtati na područje ekonomije i ipak reći da je potražnja ta koja diktira tempo? Ili svojom kreativnošću, upornošću i inovativnošću stvoriti ponudu kojoj se ne može odoljeti? Možda od Vas saznamo i odgovor, ali ja bih vjerojatno odgovorila - stvar je u ravnoteži.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uvod u film , ako me u prvih pet minuta ne zainteresira , prebacujem kanal. Tako i vrijedi za knjige , pa sad i za blogove . Ovaj je ispunio sve moje kriterije.

    Minja Pavličić

    OdgovoriIzbriši
  9. Moje mišljenje o ovom postu za mene osobno znači da se ljudi netrebaju bojati napraviti nešto novo jer ako svi rade isto ili slično to znači da čemo uvijek biti dio te mase.Trebamo uvijek težiti nečemu drugačijem da bude to bude novije i drugačije jer kao što ste i sami rekli ono što je drugačije neznači da je i lošije.Jer kao što ste napisali....Uvijek ima novih obala koje treba otkriti
    Dominik

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimljiv uvod, daje kratak opis o čemu će biti riječi i na koji način će to biti predstavljeno.
    Ljude treba motivirati, poticati na nove ideje, spoznavanjem i učenjem novih stvari, ali na jedan nov način gdje je sve razumljivo i povezno sa primjerima iz života.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jednako interesantan uvod kao što su interesantna i sama predavanja uživo. Akcent se stavlja, kako u postu, tako i na predavanjima, izuzev psihologije, na raznolikost. No, iako većina ima želju biti zapažena, rijetko tko ima hrabrosti istinski biti drugačiji.
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  12. u ovom uvodu je sve sažeto kako bi ljude motiviralo da pročitaju tekst i dobiju neke nove spoznaje o svom budućem poslu

    OdgovoriIzbriši
  13. U čitavoj toj,očigledno prepunoj predrasuda,našoj sadašnjosti najžalosnije je sto svi ti ljudski potencijali,svi veliki umovi i briljantne ideje u velikoj većini slučajeva ostaju ne izražene,ne shvaćene.Velika većina njih ne dobije ni šansu da pokaže šta može i zna.Kolike škole,ulaganja u sebe a uzalud.Može li mali čovjek to promijeniti?Može...A da li će za to dobiti šansu?Bilo bi zaista lijepo.Pa nadamo se...

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobar dan želim Svim čitateljima ovoga bloga koji su svoj interes ili znatiželju usmjerili na područje managementa, prodaje i opčenito ljubavi prema novim izazovima naše svakodnevnice.
    Ovo je moje prvo čitanje autorovog bloga i mogu pohvaliti Dobrodošlicu jer nije pisana stručnim rječnikom nego toplim & jednostavnim rukopisom prilagođena, običnom čovjeku koji se nije nikada susretao sa pojmovima ekonomije, prodaje ili managementa. Mislim kako je sam početak - važan ključ dvosmjerne komunikacije i samim time zadovoljstvo iskazano pravim feedback-om, odn., dobrom povratnom informacijom nas čitatelja i onih koji se po prvi put dotiču sa svijetom managementa...
    Svi želimo nešto drugačije na samom početku koje će nas povući u daljnji svijet istraživanja ovog bloga. Teško je Nama - Svima zadovoljiti & zagolicati maštu kako bi postali & ostali vjerni čitatelji, no autor je po mojem mišljenju napravio uspješan početak Svima pristupačne i ugodne Dobrodošlice te vjerujem kako ću u svakoj novoj temi, doznati & proširiti svoje znanje i poglede u kreativnom svijetu managementa, prodaje i modernog svijeta u kojem živimo!
    Drago mi je što sam dio obitelji autorovog bloga & nova čitateljica/pratiteljica te ovim putem zahvaljujem autoru na pozivu čitanja Svima - Nama, korisnog bloga!
    Srdačan pozdrav,
    Monja Jožef

    OdgovoriIzbriši
  15. Prepoznatljiv stil razmišljanja!

    OdgovoriIzbriši
  16. zasto unatoc svoj toj potrazi za napreetkom dolazi do krvavih i nepravednih ratova, ubijaanja i otimačine?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, pametno pitanje. Mislim da ima nekoliko odgovora na njega. Prva stvar je u muškom egu jer su muškarci dominantni u svjetskoj politici, a i dalje funkcioniraju po principu dokazivanja i natjecanja i beskompromisne borbe. Isto tako, napredak znanosti i otkrića ako nije povezan sa naprednošću u duhovnosti i ljudskosti neminovno kao rezultat ima destrukciju. Potrebna je promjena iznutra i promjena paradigme da na svijetu nema dovoljno za sve. Ima, ali su resursi nepravedno raspoređeni. da bi bilo bolje potreban je grupni korak naprijed u svijesti tj. spoznaja da smo svi dovoljno vrijedna ljudska bića. Moramo naučiti cijeniti sebe i druge, odustati od besmislenog nagomilavanja materijalnoga kao kompenzaciu za rupu koju osjećamo duboko unutra. Moramo se približiti sebi i drugima i naučiti djeliti.

      Izbriši